A Közösség Ereje!

2014. november 28., péntek

Félelmek az MLM rendszerektől!

Milyen félelmekkel, és kifogásokkal is találtam szembe magam.

-    Tudom e csinálni?
-         Nem ismerek senkit!
-                   Nem tudok eladni!
-         Nem akarok házalni!
-         Nem tudok beszélni!
-         Megéri nekem, hogy csinálom?
-         Nem vagyok képes hálózatot építeni!
-         Nem tudok meggyőzni senkit!
Mások által halott félelmek, és kifogások, mielőtt csatlakoztak volna.
-         Nincs rá időm!
-         Nincs rá pénzem!
-         Mit szolnak a családtagok, barátok, ismerősök!
-         Nincs autóm!

Akkor nézzük sorba a pontokat


3,    Nem tudok eladni!
Előző cikkben írtam, hogy nem eladnod kell hanem, információt adni.
Hagyd a döntést az ügyfeledre. Egyébként én sem tudok eladni, és nem is akarok. Az eladást meghagyom a profikra.

Ez ennyire egyszerű!


folytatás  következik

Nincsenek megjegyzések: